030 ~

 En supergammal bild, med min tegelklump till telefon!


030.
Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli?
- Facebook, antar jag. Eftersom alla andra har facebook och har man inte facebook så missar man ju så himla mycket. Har man inte facebook, så existerar man inte.




Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, skönt, då existerar inte jag;)

Josefine Andersson

sv: Så jäkla gött då! Armar är favorit enligt mig :]]]
KRAM

Annie

Vilken fin blogg du har! :)

bexollila.

asså! trodde de skulle göra ont bakom örat hehe!

Kelly

Fin bild :D

Josefine Johansson

hahah minns när man hade "tegelstensmobil" det var tider ;)

Linda

om man bryter den så den står rakt åt sidan så gör man det ;)

Amanda

Håller med dig :)

Linnéa

HHaha, klumptelefon = retro <3

MATILDA

Vilken söt rosett i håret =)

Celine

- Men eller hur ;) Haha!

Julia Svensson

sv: Hihi ja det var det också! Vad har du för dig ikväll då?♥ Kram

Lisa Radojewska

sv visst är det! :D
Tack du :)
Haft en bra dag? :)
Kram

B R O W N S U G A R

Jag skulle nog valt instagram :D

Emelie

Jag tror jag hade valt instagram eller twitter ^^

amanda

fin :D

Malou

instagram skulle jag valt

lina

FACEBOOK NÖRD, men fin bild:-) SV: nej han gör som jag gör efter två veckors ålder, bultpistol och avblodning! och han hade knappt något att behandla så han var mega nöjd!

SOPHIEHELENA

Ja det är sant :)

emelie andersson

fin bild :)

sv: tack, kul att du gillar det :D
hoppas att allt är bra med dig!

LIENE

Jag skulle nog valt blogg trots allt, eller youtube :)

Emma

Fin du var! :)
Svar: Tack snälla du! :)
Hoppas att du får en bra fredag! :)
Kram

ISABELLA - En härlig blandning mellan svensk och serb

Sv: Visst gör de!! Allt bra med dig idag? kram :D

ANNNAIZ

Jag tävlar ut en valfri to die for bikini på min blogg just nu, har du lust att vara med och tävla? :) Kika in på bloggen i så fall! Kram :)

Åsa

Fin :)

Sv: Tack!
Kram och hoppas du f¨r en bra helg :)

natalia

svårt val ändå ;)
Fin bild

Viktoria Eriksson

fin bild! :D<3

LORISSA LOVEBOMB

Jag skulle vilja ta bort facebook på riktigt... men jag gillar att kunna spionera på folk, hehe ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: