Biologi ~

Åh, vad jag saknar praktiken på universeum ibland.

Hej på er!
Jag ska alldeles strax sätta igång och plugga. Tenta imorgon, så måste vara vääääl förberedd. Har egentligen inte så mkt kvar att plugga egentligen, ungefär 10 sidor i boken + lite frågor. Sen ska jag plugga på gamla tentor. Så det blir nog en rätt lugn fredag ändå.

Ska ni göra något kul idag? :)
 
 



Nathalie Tegelstam

Lycka till på Tentan :)

Michelle

Skönt att inte ha så mycket att plugga! :)

Josefine Johansson

skulle åxå vela ha praktik hellre än skola !

Linda

såg roligt ut :D

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så mycket! :D

veronica eriksson

Låter som en rätt så chill fredag :) Kram

amanda

segt att plugga men skönt att få det gjort!

Viktoria Eriksson

Lycka till på tentan och så härliga bilder! :)<3 Kram

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja det är huuur skönt som helst!! :D

Elin Bjurek

Åh älskar Universeum!!

amanda

sv: ja det är mysigt :D

hanna

ja visst är det härligt ! :D åh vilket mysigt ställe att ha praktik på!

Jessica

sv' ja, jag tycker de är superfina :D

a g n e s

- åh tack :D
min dag är super, har du planer för denna helg? x

Amanda

åå vad kul med grodor :) kram!

linah

min klass fick övernatta där!:O

malin

åh så roligt det verkar vara!!

Nelly

Åh, så fräckt med praktik på Universeum! :)
Hoppas tentan går bra ^^

LYFTMER

Lycka till med tentan!

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men hur söt var inte den där grodan (paddan?) på första bilden då?! :)

Olympia Thurfjell

Vilken go blogg du har, riktigt fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: