Gossip Girl ~



Nyss hemkommen från gymmet, mår inte helt hundra så nu ligger jag här i sängen och ska kika på några avsnitt av Gossip Girl. Har sett några avsnitt tidigare, men inte fastnat för det så jag tänkte att jag skulle ge serien en ny chans.
 
Vad ska ni göra idag?



VERONICA

GG är min absoluta favorit serie! :) Så grymt!

Amanda

Älskar GG! :D

Gör du Bloglovinbyten? :)

Boel

Åh GG <3
Sv: Haha tack :p

H A N N A ♥

Mysigt! Själv ska jag inte göra något speciellt^^

Victoria

Visst är han :)

Idag har jag jobbt & veckohandlat. Pysslar med smyckesbeställningar & ska fortsätta virka sen.

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

-ja verkligen :(

Viktoria Eriksson

gossipgirl äger!n <3

Olympia Thurfjell

SV: Tack så mycket!

Emma Janson

SJukt bra serie! En av mina favoriter! :D

Jag har startat en tävling på min blogg där du kan vinna en shoutout :) var gärna med och tävla! :) Ha en bra dag fina du!

KRAM
direktlänk: http://fames.se/emmajanson/vinn-en-shoutout/

Amanda Johansson

Älskar gossip girl! :) fast det händer inte så mycket.. typ samma drama hela tiden!

TOVA

gossip girl är ju världens bästa serie!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: