Lära sig ett nytt språk ~

 
hahaha, var typ två år sen jag gjorde denna.

Hej på er! Hemkommen från gymmet och lite mat i magen senare så sitter jag nu här. Jag ska plocka iordning på mitt rum litegrann och sen ska jag inte göra så mycket mera, förutom att se senaste avsnittet av Ravenswood, så spännande nu ju!
 
Förut vid matbordet så satt vi och pratade. Jag äter för lite innan vi ska åka och träna eftersom jag inte hinner äta hur mycket som helst när jag går upp vid 10. Så mamma säger då att jag ska gå upp vid 8 istället. Men jag menar, vad ska jag göra uppe redan klockan åtta? Vet ni vad hon säger då?
- Men då får du ju massa tid över till annat, som att lära sig ett nytt språk.
Lära sig ett nytt språk?! Jahaja, jaja. Det är väl bara att sätta igång.
Någon som har något roligt förslag på språk man kan lära sig?



Victoria

Visst är han, blev allt lite kär i honom ;)

Annie Johanzzon

sv: Ja den gör ju det! D:

LIENE

Lär dig teckenspråk, kan komma till användning :) om man ska prata med någon lam, döv eller om man vill ha ett hemligt språk med någon annan så att man kan kommunicera, hehe.

Vad söt animering btw.

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Haha, men hon har ju rätt ;)

Victoria

Jag älskar verkligen får så blev väldigt glad att hon hade det.

Linda

haha va söt

Emelie Bohlin

Ravenswood är så sjukt spännade, men lite läskigt samtidigt också haha.

Sv: Ja PLL avsnittet var hur spännande som helst, längtar redan till nästa :D

V I L M A L A ♔

Åh jag älskar språk, danska :D

Viktoria Eriksson

franska, tyska, ryska, spanska.. hehe :D<3 kram finis

Michelle

Jag läste japanska i två terminer på Stockholms universitet för några år sedan.. ganska kul men svårt! Kommer inte alls ihåg allt jag lärde mig :P

sv: Det är väl ja själv som skrämmer upp mig :P

En plats i solen

haha cool bild! :) Finns säkert många spårk man kan lära sig ):

Jeanette

Väldigt fin blogg
älskar din design! :)

Olympia Thurfjell

SV: Yes, det är en gaddning på min underarm!:)

hanna

Tack så mycket , du är också fin!
hur har din onsdag varit? :)

Kelly

Japanska kanske? hahaha ;)

Johanna - A dream as a model ♥

haha härlig bild :)

Ebba ♥

Rolig bild haha!

Sv: Åh tack så mycket, visst är det! Kram ♥

amanda

skön bild!

malin

ska också kolla ravenswood nu som ett avslut på dagen! så bra :)

Esmeralda

hahaha roligt! hmm lär dig spanska eller något haha

Pauline

haha vad söt! så kul att kunna flera språk :)

Amanda

Haha ja inte är det fel att kunna nya språk :) Kanske nått du kan ha nytta av ;)

Amanda [SPONTAN]

Haha, underbar animation! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: