Long road ~

 
Hej på er! Ligger för tillfället i sängen och har precis ätit frukost.
Ska sticka iväg till gymmet om ca 30 min, så nog har jag lite tid att slå ihjäl.
Senare idag kommer min kära vän Lina hit. Lina är den andra tjejen som jag delade rum med under mina tre år på gymnasiet och vi har inte träffats sen i somras så det ska bli jättekul! :)
 
Vad ska ni göra idag? :)



amanda

bra bild!

elin stridh

bloglovin?

Linnéa

Ja, gör så, riktigt bra film <3

MALIN

svar: vad bra! min måndag var också bra :) gör du något roligt idag?

HJJONSSON

Sv. Åh yeah! :D

Amanda

Kul att träffa kompis :)

Johanna

va fin blogg! :)

Linnéa

Najs :D Hoppas du får en bra dag!

B R O W N S U G A R

Härligt!

Hanna Victoria Sahlqvist

Skönt med gymmet, jag ska också träna idag! :D

Linda

Vad roligt! :D

lindall

sant

Natalie

Härligt, vad körde du för nått på gymmet?

Sv: tusen tack:)

Anonym

bra bild;) tänkte sola idag. vad ska du göra?kram

Viktoria Eriksson

bra inspobild! duktig du är! <3 kram

Johanna - A dream as a model ♥

bra citat!

lina

Hoppas du inte städa det för våran ankomst! stella som hårade ner lite såg jag. Och hälsa katterna förlåt från mig!

lina

Hoppas du inte städa det för våran ankomst! stella som hårade ner lite såg jag. Och hälsa katterna förlåt från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: