Mjölk är gott ~

 
Nu har jag precis fått i mig lite mat, magen bara skrek och jag kunde ju inte bara säga: NEJ. hahaha
Träningen gick bra idag, så nu är jag helt slut. Passet är en halvtimme men den halvtimmen känns som typ 10 minuter det säger bara swish så har det gått 10 minuter och sen är passet slut. Kan ju säga att det kändes i magen, så träningsvärken kommer säkert tillbaka imorgon.

Om en stund ska jag fortsätta plugga, har ungefär halva boken kvar att plugga in. Sen ska jag plugga på gamla exempeltentor också. Plus att jag måste hinna börja plugga på biologin, för den tentan har jag 3 dagar efter kemitentan. Åh, så underbart livet är!



Isabella Huynh

ha en trevlig kväll :)
sv: tack!

Emelie

Lycka till med all pluggning! :D

En plats i solen

Jag blev nr 69 på bloglovin :)

Vad tränar du för något?

LORISSA LOVEBOMB

Hoppas att du fick i dig god mat :D

sv: jaa, och det har öppnat en studio här i Jokkmokk. Jag kanske ska komma mig för att göra en i år jag med :)

Madeleine Jonsson

Ha en fin kväll :) Kram

Boel

Det låter härligt :)

Sv: Ja, hihi ^^

Pauline

vad är det för bild? är det en butik?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: