Mot Gymmet ~

Så grymt bra citat!

Nu ska jag strax dra mig iväg mot gymmet. Kondis och styrka, träningsvärken i armarna är borta så dom ska tränas idag! Benen får sig ett pass imorgon! Ska nog söka mig till gladiatorerna som en gladiator och slå ner alla som kommer i min väg.. hahah

Nytt år och nya möjligheter heter det ju ju ;)
Näe, men det är väl dags att sätta fart.

Vi höres!



filippa

Tack så hjärtligt! :)

Lisa Radojewska

sv; Tack snälla du!
Härligt! samma här, en lugn kväll men en trevlig kväll! :)

Lycka till på gymmet! :D
Kram och hoppas det nya året gett dig en bra start!

Rebecca

Sv: Tack :)

Loviza

Hej sötis söt blogg! va med i min bloggtävling! va har du att förlora liksom! kram:)

Fanny

Åh nu blev jag också träningssugen :) haha.

Gott nytt år!

VICTORIA

Gott nytt år!! :D

aina [fotoblogg]

Jättebra citat :)

Amanda

Bra citat :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack snälla :) Det går säkert jättebra, jag är så envis. Har du några nyårslöften?

Carruuu

ambitiöst o gymma idag!! själv har jag legat utslagen med baksmälla. haha :D

Carruuu

ambitiöst o gymma idag!! själv har jag legat utslagen med baksmälla. haha :D

Johanna

Hoppas du hade trevligt igår och att du får ett bra år! Har du något nyårslöfte? :)

Ida

Så bra citat!

julia

bra citat! :)

sv: kul att du nominerade mig men jag har redan svarat på andra frågor 2 ggr och tycker det räcker så:)

E.w - photpgraphy

okej:D

Tess

Superbra citat! :) Kram

thorsten

Kämpa ¨på det här klara du!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: