Paranormal Activity ~

 
Hej!
Passet var helt okej, tror att det blir bättre om man ger det ett par gånger så att man hinner komma in i det. Första gången känner man sig som en apa som inte hänger med och fattar exakt vad det är man ska göra, trots att jag gått på liknande pass förut så var det inte alls särskilt likt. Visst tränar man samma område, men inte på samma sätt. Men på måndag har jag ett nytt pass inbokat, så vi får se hur det känns efter det! :)

Och vet ni vad? Jag har precis köpt biljetter till Paranormal Activity - The Marked Ones. Så den ska jag se ikväll! Egentligen hatar jag skräckfilmer, för jag hatar att bli rädd. Samtidigt älskar jag skräckfilmer, för att jag älskar att bli rädd. Så det är med skräckblandat förtjusning som jag ser fram emot kvällen. haha


 
Tycker ni om skräckfilmer? :)



Linda

fin bild!"

SOPHIEHELENA

Ja många som har det löftet! Det är bra att man tänker på sig själv :)

Linda

det är du med!:D

Linnéa

Haha eller hur, hans humor är såååå sjuk, men jag bara skrattar åt honom <3

LORISSA LOVEBOMB

sv: Absolut :D Vad gör du då?

Boel

Har sett alla innan, hihi. Vet inte om jag vågar se den senaste haha ;)

Sv: Åh jag med längtar jätte mycket tills PLL is back on track ;)

En plats i solen

Den översta bilden var ju cool!

Ja jag äslkar skräckfilmer.

LORISSA LOVEBOMB

Oj, jag svarade till dig på fel kommentar.. men du kan också få säga vad du gör ^^

Angående sockersuget så är det PRECIS samma för mig, jag var helt jämn normal osv innan jul, och nu är jag som ett bottenlöst hål som vill ha socker, och om jag inte får det på en dag så kan jag bli svinarg utan anledning...!

Sara Perssons

Hej vännen. Jag har startat en frågestund på min blogg.För varje fråga du ställer så ger jag dig en kommentar på din blogg + ger dig en länkning den 8/1! och jag börjar följa dig på blogkeen! Glöm inte att vara inloggad eller länka din blogg om du gör detta! Kram på dig. Tack på för hand!

Johanna - A dream as a model ♥

Jag hatar skräck haha!!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag älskar skräckfilmer! Men tyvärr är inte många skräckfilmer läskiga.. mer äckliga... :(

MADDISENJ.SE

Jag gillar skräckfilmer men har inte vågat se de där filmerna ;)

Isabella

Åh vad kul! Jag älskar skräckfilmer så ska verkligen ta och se den! :D

Michelle

Jo, skräckfilmer är lite smånajs ibland!! :)

sv. Jag vet inte, har bara ingen lust att träna denna månad och försöker istället fokusera på maten. Men kanske blir lite träningen i mitten av månad iaf. hehe

Josefine

Jag älskar skräck! Det är favoritgenren!! :D

Emelie

Usch som jag hatar skräckfilmer! Har aldrig vågat se en enda paranormal activity film, hehe.

hanna

hehe ja det är gott tips älskar de :d

åh jag gillar skräck filmer väldigt mycket!
har du sett den nyaste paranormal? den är jag sugen på att se!

Emelie

Älskar skräckfilmer! :D

hanna

hehe jag älskar att hoppa :d jag hoppat ända sen jag var liten alltid tyckt det har varit jätte roligt :d
man lär ju sig desto mer man hoppar!

Milina Salihodzic

Hatar skräckfilmer!

veronica eriksson

Jag är livrädd för skräckfilmer! Men jag älskar dem ändå :) Kramar

Alicias FOTOBLOGGღ

Jag gillar skräckfilmer, fast brukar inte direkt bli skrämd av dom så man inte kan sova eller så, haha! Men en riktigt bra skräckfilm som är bra gjord kan vara hur bra som helst, även fast man inte blir speciellt "rädd". :D

Amanda

Jag hatar skräckfilmer haha xD Fast ändå ska jag kolla (a)

Linnéa

Lite läskigt med skräckisar... man får ha en kudde eller pojkvän intill sig som man kan gömma sig bakom <3

V I L M A L A ♔

Ja jag gillar det men inte ensam :(

Missdelewon

Fy fasen!! Du är modig du som vågar se sådan skit ;)

a g n e s

hatar skräck...:(
- haha trodde du var seriös innan jag hann läsa klart kommentaren..:P
min fredag var bra :) har du en bra helg? x

SOPHIEHELENA

Älskar mina med :D
Älskarälskar skräck!!!!

Nelly

Fräck bild :) Huha, jag gillar verkligen inte skräckfilmer - blir nästan rädd bara av att se animeringarna! ;)

Ida - foto & häst

skräckfilmer är de bästa som finns!! rysare är bäst! ;) såg själv the marked ones på premiären, sjukt bra var den!! vad tyckte du om den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: