Pass ~

 
 Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott! :)

Jag är faktiskt påväg till gymmet för att gå på mitt första pass på det nya gymmet. Lite roligt egentligen, eftersom det enda jag tyckte var dåligt med gymmet var passen dom hade eftersom jag ansåg att dom inte hade några pass som jag faktiskt var intresserad av och jag har alltid sagt att det pass jag saknar mest är Centern. Men jag har inte läst om alla pass, utan bara skumläst om några av passen.

Stod iallafall vid receptionen i torsdag och hörde då hur det var någon som frågade hur det här passet fungerade och då svarar tjejen som står i receptionen att det var ett vanligt hederligt centerpass(!). Jag trodde ju inte riktigt på det här så när jag kom hem gick jag in och kollade upp det och jominsann! Där var ju mitt älskade pass, så det har jag bokat in nu.

Så nu får vi hoppas att jag inte blir besviken, för då blir jag verkligen besviken.

Vad ska ni göra en lördag som denna?



LIENE

Hoppas du gillar passet!
Idag kommer jag baka lite piråg, och sen får jag se vad som händer.
Kram

V I L M A L A ♔

Träna som fan med , kram kram

LORISSA LOVEBOMB

sv; men taaaaack <3 Stort lycka till, så kul att passet var just det du saknade :D

amanda

gillar bilden!

malin

Härligt! :D

Michelle

Jag har lagt träningen lite på sidan denna månad! :p

julia

hoppas att passet var bra då :)

Beccys. com

Det är så härligt med pass, vilket pass körde du?:)

Kajsa

Åh vad skönt att träna, hoppas att det gick bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: