Running ~

 
Godmorgon, typ. Hoppas ni sovit gott! Jag hade lite svårt att somna igår kväll, men när jag väl somnade så sov jag gott. Det är lite konstigt egentligen, ena sekunden ligger man där och vrider & vänder på sig och nästa så är det morgon. Jobbigt ju!

Jag ska plugga idag, senare ikväll är det Yoga som gäller. Har aldrig testat på det tidigare, så det blir nog kul.

Vad har ni för planer för dagen? :)



Anita

Åh.. vill också testa på Yoga någon gång!

Rebecca

Yoga är supernice :) Tar några gånger innan man lär sig och kommer in i det :)
sv; Tack snälla! :)

Erica Johansson


tack goa du =)

Emelie

Vad skönt med yoga! :D

Lina Johansson

- Jaa :)

Amalia

Ska fira min mormor som fyller 70 och sedan rida dressyrpass på världens bästa ponny :D
Har aldrig testat yoga heller men jag skulle nog bara bli uttråkad ;P

jennifer

sv: jaa är det! :D

hanna

man kan inte alltid bli nöjd :/

LIENE

Jag hade planer att fika med en kompis, Beatrice från bloggvärlden, men tyvärr jobbar hon till 5 och vet inte om det kommer bli något utav det.
Kramis!

Ping Lowhngren

Oh va roligt med yoga! :D Hoppas du har så kul! :)

Amanda

Haha rolig bild!

Åsa

Sv: Tack!!
Kram

natalia

Rolig bild haha ;;D

Rebecca

sv: Yes hoppas du gillar det! :)

linda

Har frågestund i min blogg nu! Det skulle vara roligt om du ville fråga mig något, kommer nämligen svara på alla frågor i ett videoinlägg om tekniken vill som jag. Då blir det premiär :P direkt länk: http://truestoryoflinda.blogg.se/2018/january/passa-pa.html#trackback

Annie Johanzzon

Jag har med velat prova på Yoga! :)

malin

haha bilden xD

linellas

känner igen oss i det där med att ha svårt att somna! hoppas yogan gick bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: