Sponsrat inlägg: Upplevelser

 

Jag har alltid tyckt att fiskspa verkar vara så spännande.
När jag var i Turkiet med min syster så gick vi förbi fiskspa efter fiskspa och jag ville så gärna prova på, min syster var dock väldigt skeptisk för hon ville inte att någon fisk skulle äta på hennes fötter.
Efter mycket fjäskande gick hon med på att stoppa ner sina fötter i ett kar med fiskar tillsammans med mig. Till en början skrattade så vi kiknade (och hon som ägde stället kollade konstigt på oss) för att det kittlades så. Men när man väl vant sig så var det faktiskt skönt. Har man sår på fötterna så kan det dock göra lite ont eftersom fiskarna så gärna ville äta där också. Fötterna blev lena och sköna efteråt så vi traskade nöjda därifrån, även min syster gick därifrån nöjd trots att detta skulle vara något av det värsta hon gjort.

Sommaren gick och jag åkte iväg till Grekland med min vän, och vad tror ni att jag ser när vi går ner mot hamnen en kväll? Jo, fiskspa! Så vi tassade ner där och stoppade fötterna i ett kar, min vän var inte lika svårflörtad som min syster med andra ord. Vi pratade faktiskt om att göra om det en gång till innan vi åkte hem, men det blev aldrig av tyvärr.

Trillade över en sida på internet, där man kan köpa upplevelser. Anledningen till att jag skriver detta inlägg med fiskspa är för att man kan köpa en upplevelse med fiskspa! Så det tycker jag faktiskt att ni ska göra, testa på det och njut! Om ni är som min syster och behöver lite fjäsk, så kan ni klicka här och läsa mer om fiskspa.




Boel

Sv: Inget i amerikans skräckfilmsvärld är något mot de janpanska. Verkligen inget haha ;)

V I L M A L A ♔

Fiskspa är asnajs ♡♡♡♡♡♡

hanna

hahahaha åh jag läste det men skrev lite fel :D vad tyckte du om den då? :D

LIENE

Verkar intressant med fiskspa :)

coffeeandcupcake.blogg.se

De skulle va kul o testa fiskspa :)

Annika

SV: tack så mycket :)

☆Z I N J A☆

åh det skulle jag vilja testa:D
svar: jag skulle vilja bli läkare:)

Lina Johansson

Det verkar så läskigt, haha

sv: Ja verkligen :)

Felicia

Låter faktiskt spännande, funderat på det förr!

puss

natalia

Härligt! :)

malin

gjorde det i spanien, coolt ju! :D

-åh tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: