Städat burar ~

 
Nu sitter jag här i min säng, med en kopp thé. Har tillbringat de senaste två timmarna med att städa trollens burar. Det är som ett träningspass i sig, det är varmt och jobbigt. haha

Jag ska försöka läsa lite i kemiboken också, ungefär 4 kapitel kvar - sen har jag läst klart hela boken. Men det är så tråkigt så jag vill dö typ, för sen har jag hela biologiboken kvar att läsa också och den har jag inte ens öppnat sen kursen startade i november. & den tentan är också om en vecka, mitt liv känns bra. haha

Vad har ni gjort för kul idag?



LORISSA LOVEBOMB

Vilken gullis!!

Lisa Radojewska

så söt!
sV; okej! då får jag ta och se den serien! :D
Är du klar med TVD? :)

Kram

AMANDA

Ja det är dom:)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja :)

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; visst äääär den? ♥♥

milina.blogg.se

så söt!

Anonym

Ja :) hoppas du får en bra torsdag! Ska du göra något speciellt i morgon?:)

LORISSA LOVEBOMB

sv: ändå lätt värt det. Jag har sett en hel säsong prisonbreak på typ tre dagar!

LORISSA LOVEBOMB

sv2; jag är lärare i bild och svenska, just nu i årskurs 6-9 :)

Ronja

Nej, vad söt! :)

LIENE

Så söt liten!

Fin blogg!:)
Jag har bestämt mig för att börja blogga igen idag !:) dudå?

Mia Forsberg

Jag har fått jobb i borås som biståndshandläggare :D Samma yrke som jag arbetat med under 2 sommrar i kalix, men nu ska jag flytta ner till Borås :D

amanda

söt!

emma

SV; De gjorde jag tyvärr inte, haha.. Jag och tidiga kvällar går inte ihop just nu :) är allt bra med dig?

Lisa Radojewska

sv; låter nice :) Okej! ja man vill inte sluta se TVD, så spännande! Man fastnar! :3
Kram

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Usch vad kemi och biologi är tråkigt. Och allt annat som har med naturvetenskap att göra, i alla fall ämnena.. haha

Ida

Så gulli! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: