Trött på vinter & kyla ~

 
Godmorgon! Jag har varit vaken i en timme nu och inte gjort någonting alls.
Ska byta sängkläder och kanske städa i min garderob, om jag får tummen ur så att säga.
Jag känner mig inte alls motiverad till att göra något alls idag, kanske beror det på att det snöar ute och jag bara vill ha sommar? Igår pratade jag & mikk om saker vi ska göra i sommar, så nu vill jag bara att sommaren ska komma för jag är trött på vinter och kyla.

Vad ska ni göra idag?



sofia

så fin bild!

Linnéa

Brrr, sååå kallt <3

Sofia

tack :)

Linda

hatar denna kyla:D

Emma

Riktigt fin bild! :)
Svar: Härligt med träning! :) Idag väntas jobb för min del, och ikväll blir det nog bara att ta det lugnt! Hur ser din torsdag ut? :)
Kram

Emma

Svar: Tack så mycket! :)
Kram

MADDISENJ.SE

Kul att du uppskattade inlägget om mig :) Hoppas du får en fin torsdag!

Anna

Är galet trött på det också!

Esmeralda

sv: kul att du gillar dem! hoppas de gav dig lite inspiration :)

J o j z y ♛

SV: jaa! jättegott! ^^

Ha en bra torsdag ~

Michelle

Enormt vacker bild! Idag ska jag kurera mig och imorgon är det nästan en heldag i skolan! :/

Missdelewon

Brr!! Håller med dig! Nu är det dags för sommar!

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja ;)

Ebba ♥

Håller med! Fin bild :)

Sv: Tack så mycket, kram ♥

Amanda

Håller med om att denna kyla och allt mörker gör en så omotiverad...

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv, ja den är riktigt gullig ^^ och ännu sötare i verkligheten ;)

En plats i solen

Vacker bild. Börjar med lessna nu!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fin bild!

SOPHIEHELENA

Visst är han :)
fn bild!

Agnes Eriksson

sv. haha eller hur!
Fin bild! kram

Kitty B.

Hejsan!
Titta gärna in på www.mewana.se som säljer massor av produkter som smycken, mobilskal (iPhone 4 & 5, Galaxy S3 & S4), klockor och kläder till låga priser.
Vi har även skapat en helt ny kategori till förmån för WSPA.

Välkommen in och kika! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: