Uppe med sengångaren ~

 
Jag gjorde det igen!! Klockan ringde klockan 10, men inte kom jag ur sängen för det. Halv ett, kom jag upp med nöd och näppe. Vet inte vad det är med mig? Jag borde kanske gå och lägga mig tidigare...
Jag som skulle plugga nu på förmiddagen, haha. Jaja, får väl sätta fart och börja plugga nu istället då. :)

 Vad ska ni göra idag? :)



Missdelewon

Sv: Hittills har dagen varit bra, varit på gymmet och snart ska jag iväg till jobbet :) sj?
Vad är det du pluggar?

Hanna

Ja den var faktiskt bra!:) tycker att alla filmer om andar och demoner är bra vissa skrämmer ju skiten ur än hahaha :D

aina [fotoblogg]

Hoppas du får en bra dag! :)

☆Z I N J A☆

HAHAHAHAAHAHAH bilden;)

Missdelewon

Sv: nja duktig v et jag inte om jag är. Vill man ha en förändring så är det bara att köra!

Kan ju säga att det är du som är duktig som pluggar!! :D

natalia

Härligt! :D
Duktigt att du ska plugga :)

En plats i solen

haha söt!

Lust och följas åt via bloglovin?

Linnéa

Ok :)
Jag har haft en shoppingmåndag idag och nu ska jag bara mysa framför TV:n och dvd:n resten av dagen <3

Pauline

haha den där bilden är så min pojkvän!

FlizanLizan

sv: jajjamän :)

chanelle

klockren bild! :)

Nathalie

Haha det brukar vara så! :)

B E A T R I C E

haha, det är så himla hemskt att tänka att man ska upp typ halv 7 med när man börjar skolan när man inte kommer upp förens typ 12:/

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Karin Lygnersjö

Sv: NEj tyvärr har jag ju inte haft råd än :(

Nelly

Haha, så kan det gå! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: