Utmanad ~

 
 • Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
     • Skriv 11 randomfakta om dig själv.
     • Svara på dem 11 frågorna du fått i awarden.
     • Välj ut 11 bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig).
     • Skriv 11 frågor åt de du nominerar.
1. Jag älskar giraffer. (Till och med så mycket att jag har en giraff intatuerad på överarmen).
2. Sova på mage är det bästa som finns!!
3. Jag biter på naglarna, speciellt när jag är uttråkad. Det är därför jag inte kan ha långa naglar.


4. Jag har bloggat sen 2006, detta är min tredje blogg.
5. Jag är jätterädd för spindlar och bläckfiskar.

 
6. Jag är jättedålig på matte.
7. Jag älskar att resa, om jag kunde så skulle jag vara på resande fot hela tiden. Bara under 2013 har jag varit i Polen, Danmark (räknas egentligen inte), Turkiet, Grekland och England.
8. Jag är en kattmänniska.

 
9. Egentligen tycker jag inte om facebook; men jag kan inte låta bli att gå in där ändå flera gånger per dag, för tänk om man skulle missa något spännande!
10. Jag har 2 halvsyskon och 2 styvsyskon,
Linus & Jonna 


Robin & Ellinor.

 
11. Jag har inget skrivbord i mitt rum, så när jag sitter vid t.ex. datorn så gör jag i sängen. Bäst ju!
 
1. Har du något särskilt drömyrke? Vad?
- Har alltid velat jobba som djurpolis, i typ Sydafrika eller i USA.

     2. Om du var tvungen o byta namn, vad skulle du heta?
- Oj, jag vet inte. Kimberly kanske? haha

     3. Bungyjump eller fallskärmshopp?
- Jag har sagt att jag aldrig i hela mitt liv skulle göra något av det, men om jag var tvungen (verkligen tvungen) skulle jag välja att hoppa fallskärm.

     4. Vad skulle du vilja döpa dina barn till? (En kille o en tjej).
- Simon & Alice, tror jag.

     5. Skulle du klara av o avstå godis ett helt år?
- Ja, hellre godis än mat. haha

     6. Har du några husdjur?
- 4 dvärghamstrar, 2 katter & 1 hund.

     7. Har du några nyårslöften?
- Ja, dom kan ni läsa om ni klickar här.

     8. Vad skulle du vilja bli känd för?
- För att kunna vifta på öronen? Fast det kan jag ju inte, så det blir ju lite svårt kanske.. haha

     9. Vad är viktigast för dig, att ha många vänner eller nära vänner?
- Nära vänner, helt klart!

     10. Har du några favoritlåtar?
- Den här låten kan jag lyssna på 1000 gånger om och ändå inte tröttna på.


     11. Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
- Jag har rest jorden runt, skaffat ett stort hus med stora ägor med familj och har startat igång mitt rehabiliteringscenter för vanvårdade/misskötta djur.
 
 
1. Vad är din största rädsla?
2. Beskriv dig själv med 5 ord.
3. Sommar eller vinter?
4. Om du fick välja; Leva rik & ensam eller leva fattig & med vänner/familj?
5. Varför började du att blogga och hur länge har du bloggat?
6. Berätta om ditt bloggnamn, vart fick du det ifrån och vad betyder det för dig?
7. Vad är ditt livs pinsamaste ögonblick?
8. Storstad eller byhåla?
9. Hur ska en bra blogg vara enligt dig?
10. Vad är ditt största intresse?
11. Har du något favoritdjur?



Lisa Radojewska

TAKIDA ÄR JU BÄST!

Linnéa

Hihi, åh jag får ta mig an denna utmaning imorgon då <3

Lisa Radojewska

Heter du kimmey?

malin

-vad roligt, får kika på det sen då!! :D

Carruuu

varför är du rädd för just bläckfiskar? xd passande låt du valt också ;-)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

kul att du la in bilder också, blev roligare att läsa då :D

Madeleine Jonsson

Kul att läsa

PINKPIERCINGS.se

svar: Tack så mkt :)

vanja

sv: tack :)

Josefine

De va inte det jag frågade, men okej!
Har du någonting speciellt att se fram emot 2014 då? ^^

Mia

Tack så mycket :)

Nyårsafton var riktigt bra för min del. God mat, karaoke, champagne osv :) Hur var din nyår?

Mia Forsberg

Okej vad härligt :)

Loviza

Så nu är tävlingen avslutad kolla om de va du som van :D kram

Moa

sv: Tack !

Emelie

Jag är också asdålig på matte...
sv: Visst är det?! Är helt totalt kär i skalet ;)

Boel

Roligt inlägg :D

Sv: Ja, det är det verkligen :)

E.w - photpgraphy

Jaaa:D Sune var as bra..:D Har du sett den än?!

LIENE

sv: Okej, förstår :)

Coolt att du skulle vilja vara djurpolis!

Nelly

Roligt att få vet mer om dej :)
Gott nytt år ^^

LORISSA LOVEBOMB

Jag är så tacksam, så jag ska absolut komma ihåg att utföra utmaningen! Tack igen, och roliga fakta om dig!

Hanna

Håller med om facebook, tycker egentligen inte heller om de men man vill ju inte missa vad som händer :P
Sv: Det var riktigt gott! :)

Linnéa

Det ska jag göra <3

Celine

- Tack så mycket! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv>: inte långt kvar

Sanna Widman

Åh giraffer är min favorit också! :) <3

Lina

Vad kul att du har en girafftatuering, hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: