ZzzZzZz ~

 
Godmorgon!! Här kör vi på ett riktigt tidigt träningspass. Är påväg in till stan redan nu för att träna, när hände det att jag gick upp såhär tidigt senast? För typ, 2 månader sen kanske? haha
Hoppas jag blir piggare efter gymmet, annars blir det nog sängen när jag kommer hem. (:

Ska ni göra något kul idag?



malin

härligt!! :D

LORISSA LOVEBOMB

sv: nej, faktiskt inte, jag trodde det också först, men peruker känns helt fail. Jag har 14 stycken, så jag KAN ha peruk, men det känns inte alls bra.

Lisa Radojewska

Grymt jobbat! Tränade oxå grymt tidigt imorse, redan vid 05.45! Härligt!

Kram

Chanelle

Nice bild haha!:)

Paulina

Haha vilken rolig bild ;) älskar också frukost!

lindanda

haha härlig bild

Pauline

haha så bra bild!

Ida ☯ the sky under the sea

Hahah bilden. Frukost är bäst!

Önskar att jag också tränade. I know, det är bara att göra det. But I don't! hahah.

Ronja

Then i can't be trusted :( haha!

Johanna

grymt jobbat! härligt med träning!
skulle du vilja göra ett bloglovin' byte? :)

Johanna

sv: följer dig som nummer 72, säg gärna till när du följer mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: