Årsutmaning v.27 ~

181. Längtar du tills du fyller år?
- Ja, vem längtar inte tills man fyller år?

182. Är du nöjd med den månad du är född i?
- Njae, hade gärna fyllt år liiiite tidigare än i november. haha
Men jag ska inte klaga, det hade kunnat varit värre.

 

183. Hur brukar du fira din födelsedag?
- Med släkt och vänner, kalas for the win!

184. Om du inte fick några paket på din födelsedag, hur skulle du känna då?
- Paket är inte det viktigaste. Jag har hellre en hel och frisk familj än att få massa paket.

 

185. Länka något du vill ha i födelsedagspresent
- Jag har inte börjat tänka på sånt än, det är ju 115 dagar kvar..

186. Hiss & Diss - Födelsedagar
Hiss
- Man blir äldre och får göra mer saker..
- Man har en anledning till att äta massa kakor, tårtor och gå upp 10kg i vikt.

Diss
- Man blir äldre, nästa gång fyller jag 20. Sen tänker jag inte fylla år något mer.

 Made by meeeeee!

187. 5 godsaker du brukar bjuda på på din födelsedag

- Kaffe
- Thé
- Saft
- Kakor
- Tårta



Ida ☯ the sky under the sea

Men du kan ju inte stanna på 20, 21 då? Vill du inte kunna gå på krogen i USA ;) Forever 21! Jag fyller 22 nästa gång, men jag vill stanna på 21 D:

FrökenTV, bloggen om tv och film

kul lista

Hanna

Ser ut att vara en riktigt god tårta du där på sista bilden ;) Hade gärna smakat :D

Liborius

kul att läsa svaren:)

Hanna

Härliga bilder!! :D kul att se !

JOHANNAOFSWEDEN ★

Den där tårtan såg god ut! :D

Emelie

Härligt inlägg :D

MADDISENJ.SE

Tack för din fina kommentar!! Har tyvärr av olika skäl inte hunnit/orkat lägga ner tid på bloggen i sommar men nu är jag igång igen. Hoppas du vill fortsätta kika in :)

madeleine

omg jag fyller också 20 nästa år och jag känner verkligen att nu räcker det ahah, jag vill faktiskt inte bli mycket äldre än så. det har ju gått så galet fort att bli 19. 20 är ju halvvägs till 40 :o

Photo by E M E R E L L A

Vilka härliga bilder :)

frida christina

Härliga bilder!

J o j z y ♛

SV: Amen ellerhur! Bästa ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: