Oh sweetie ~

 
Nu har det gått alldeles för lång tid sen sist, men jag har haft fullt upp med jobb och plugg.
Men det känns ändå roligt att se att ni är några som kikar in här varje dag ändå i hopp om något nytt.

Jag har jobbat måndag-fredag och sen har jag haft helgerna upplanerade för att få ut så mycket som möjligt av sommaren. Sista helgen i juni var jag i göteborg med mamma och besökte olika museum, helgen efter det var jag hos Michaela, utanför kungsbacka och i fredags spelade vi bilbingo och igår var jag i Gränna med Erica.

Har ni haft något roligt för er?



♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Vi ska åka till Mallorca, ska bli underbart! :D

Kelly

Jag har varit i Kreta :)

Kram!

Linnéa

Ja, klänningen är sååå fin tycker jag, den vita framförallt <3

Boel

Förstår att du har fullt upp :)
Jag har jobbat lite och bara tagit det lugnt faktiskt ^^

Linda [fotoblogg]

Jobbar också på veckodagarna, lite trist att jobba på sommaren men man får ju pengar! :D

Lina

Måste bara säga det att jag verkligen ÄLSKAR bilden!
Och hoppas att du har en bra sommar trots att det är fullt upp för dig, haha :D

Life of Johanna

ibland har man fullt upp :)

Nathalie Tegelstam

Roligt med ett inlägg och förstår att du har fullt upp :) Ha en fin kväll! kram

Johanna Svensson ♡

härlig bild :D

sandraf

tack så mycket :)
vad jobbar du med? :)

Julia Müller-Sandvik

sv; Ja, jag ser fram emot ALLA middagar :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter soom du gjort lite fina saker trots allt.

Åsa

Ja man får njuta fullt ut på helgerna :)

Sv: Tack!
Kram

Emilia Sjödin

låter som du gjort lite roligt iaf! :)

amanda

bra bild!

Elin

Transoformers, har du sett den någon gång?

Tea

Så sann bild :D

SV: Tack så mycket finis, hihi! :)
Ha en riktigt fin dag nu, kram! ♥

Elin Sundberg

sv: ja det var riktigt mumsigt :)


vad pluggar du ? :)

Ida Lindborg ♡

sant sant sant!

Sv: åhh taack! :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: