700 lådor ~

Lol...there really isn't any in between | via Tumblr
MONEH >:D | via Tumblri just like to be alone. | via Tumblr

Ligger just nu i min säng (som vanligt) & har kikat på veckans avsnitt av både Awkward & PLL (så bra!!)
Jag ska faktiskt alldeles strax borsta tänderna och försöka somna lite tidigare då jag har så svårt att somna på kvällen. Hatar att det är så ljust ute.. :(

Arbetsdagen idag har varit helt okej, har packat och pallat över 700 lådor med biffar helt själv så jag har haft att göra under dagen. Dock blev det lite ensamt vissa stunder då jag inte haft någon större kontakt med mina kära arbetskompisar alls idag. Lite pratade under raster typ, annars har jag stått där och pratat med mig själv. haha
 
Vad har ni gjort idag?



Johanna Svensson ♡

Låter ju trevligt :)

J o j z y ♛

SV: haha ja, angry birds ftw :D

V I L M A L A ♔

Åh ska också bädda ner mig till serier nu hahah! kram ❤

Ida - foto & häst

älskar teenager posts haha! och ska med kolla på serier nu, bäästa ;)
sv; verkligen!

Linnea

Tack så mycket <3

Amanda [SPONTAN]

Mysigt med serietittande :)

Elin Sundberg

sv: tack så mycket :)

KassandraPalma

åh såna text bilder är så sanna !

Tea

SV: Hihi jag håller med dig till 100%, det var såå roligt!! :D
Stor kram på dig!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: