Årsutmaning v.24 ~

160. Är det viktigt för dig att hänga med i hur det går för ditt favoritland i olika sporter?
Nej, för jag har inget favoritland då jag inte är sportintresserad för 5 öre.

. | via Tumblr

161. Håller du på med någon sport?
Nej, inte mer än att träna på gym. Dock tränar jag inte för tillfället då jag har tappat motivationen helt.. Förhoppningsvis så kommer den snart tillbaka. haha

162. Vad tycker du om att idrottsmänniskor tjänar mycket mer pengar än människor som jobbar med att rädda liv?
Det är helt sjukt. Sparka lite boll eller springa 800 meter kan väl vem som helst göra. Men att rädda liv är det inte vem som helst som kan. Jag skulle aldrig kunna jobba som läkare, då jag inte vill ha någon annans liv i mina händer. Men jag beundrar alla dessa människor som jobbar med detta.

163. Om du fick säga något till en idrottsman / kvinna - vad skulle du säga och till vem?
Jag vet inte.

164. Länka ett plagg du gärna skulle sporta i
ONLY PLAY Tiger Tank Top Black Bubbleroom.seONLY PLAY Tiger Tank Top Black Bubbleroom.se
Klicka på bilden för att komma till plagget.

165. Hiss och Diss - Idrott i skolan
Hiss
- Bra att man får röra på sig och inte bara sitta still hela dagarna.

Diss
- Idrott är inget ämne man ska ge betyg i. Varför ska man betygsätta barn och ungdomar i idrott, när alla har olika förutsättningar? Varför ska någon som har bra förutsättningar och gener för att träna och bli bra jämföras med någon som inte har samma förutsättningar och gener?

166. 5 sporter du tycker om att titta på
- Jag hatar sport. hahahahahahahah



frida christina

Så fint med tigertryck!

julia

coolt linne :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Älskar linnet! Såå coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: