Årsutmaning v.25 ~

167. Tycker du det är viktigt att ha en midsommarstång och dans och allt vad det är?
Jag gråter inte floder om jag inte får dansa runt en stång, men visst tycker jag ändå att det hör till den svenska traditionen.

Untitled | via Tumblr

168. Har du någonsin plockat blommor och lagt under kudden på midsommar?
Ja, det har jag gjort. Men jag minns inte vem jag skulle gifta mig med :(

169. Vad brukar du göra på midsommar?
Det är olika från år till år. Förra året så var jag i Stockholm med min fina vän Erica.
Vi tillbringade midsommarfton på Gröna Lund.

I år träffade jag ju Felicia och co.

170. Om midsommar försvann, skulle du tycka det var tråkigt?
Visst skulle det vara tråkigt, men då kan man ju fira midsommar till minne av midsommarafton. haha

171. Tipsa om en sak du kommer använda på midsommar
Kameran!

Sugar Strawberries!

172. Hiss & Diss - Midsommar
Hiss
- Sommaren är här på riktigt.
- Jordgubbar

Diss
- Finns det någon diss?

173. 5 plagg som passar till midsommar.
- Klänningar, kjolar, shorts, linnen och ballerinaskor!



Tea

Så himla roligt att läsa svaren!! :D

SV: Hihi ja men visst är det gott alltå, vill ha mer haha!! :D
Hoppas du får en fortsatt fin kväll, kram i massor! <3

Jennisbeauty

Jätterolig lista! :D

Lust att göra ett bloglovinbyte förresten? Du har en jättefin blogg. Kramar!

emelie andersson

sv: ja verkligen, äntligen :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

Kul lista

Johanna Svensson ♡

nice att läsa :)

Elin

Haft en bra midsommarhelg?

frida christina

Vilken rolig lista!

Viktoria Eriksson

roligt att läsa! :)

KassandraPalma

klänningar är det bästa!

Nathalie Tegelstam

Så roligt att läsa svaren :) Kramkram

VERONICA - modeblogg

Åh vad roligt inlägg, så kul att läsa! :) Hoppas du får en grym start på veckan, kramar på dig fina du!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Ääälskar jordgubbar!

Amanda [SPONTAN]

Kul att läsa :)

V I L M A L A ♔

hahah fira midsommar till minne av midsommar, knug!!!

Anita

Kul att läsa :D

LIENE

Brukar aldrig typ fira det.

maria at inredningsvis

MMMM det där såg så läckert ut att jag vill äta genom skärmen haha :) hoppas ni har bättre väder än här i GBG, ösregn & åska :( sommaren har tillfälligt avbrott.

Ny post ute...en underbar Norrländsk inredningsbutik ingen får missa :)

Ha en härlig Söndag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

lina

En diss är att det alltid brukar regna på midsommar! men klarade ju oss i år!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: