Onsdag 18 Juni ~


Godmorgon! Just nu sitter jag i pausrummet på jobbet och bara tar det lugnt. Börjar jobba om 15 min och jag skulle ljuga om jag sa att jag var pigg. Har snoozat bort en halvtimme av dagen så jag var tvungen att stressa för att hinna allt innan jag skulle åka. Är ju lite störd, vill helst va här en halvtimme innan jag börjar så att jag slipper stressa. Hahaha

Vad ska ni göra idag? :)



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så söt nyckelpiga:)

emelie andersson

sv: tack så mycket :)
okej bara sådär? :/ min va toppen :D

KassandraPalma

tycker att nyckelpigor är så söta!

Emilia Sjödin

hur har din dag varit?

Johanna Svensson ♡

så fin bild :)

Åsa

Gullig bild :)

Sv: Tack!
Kram

Mirjam Wallmark

Vilken söt bild! :)

Boel

Häftig bild :D Jag har jobbat idag bara :)

Sv: Jag har vikarierat två dagar på fritids nu :) Så har inget fast jobb än, tyvärr.

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Själv är jag bra på att stressa. Är nog en av få saker jag är bra på, haha.. stressar ALLTID, oavsett hur mycket tid jag har... på nyår så skulle jag träffa mina vänner kl 17.30. Jag började göra mig i ordning vid 11, och ändå så fick jag stressa sista kvarten och glömde hälften av allt jag skulle göra... vetefan hur jag lyckas dock.. haha!

amanda

söt :D

amanda

söt :D

Alice

Jätte fin bild! vad jobbar du med?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: