Switched at birth ~

Tjabba tjena hallå! Ligger just nu i min säng och har precis sett senaste avsnitten av Switched at Birth, det var så bra och jag vill se nästa nununu! Har tänkt att kika på ett avsnitt av Gossip Girl innan sängen kallar på riktigt. Måste ju gå upp vid halv fem så jag ska inte vara uppe för länge.. :)
 
Har ni gjort något kul idag?



HJJONSSON

Haha bra bild! :D

Jessy

haha bilden är så sann :D

Amanda [SPONTAN]

Haha, bilden är så sann!

amanda

så sann bild!

Linnéa

Tackar, är supernöjd med mina inköp <3

Elin

Super, själv?

s'

Ja de var kul faktiskt :)
har du haft en bra dag?

NICOLE

Åh tänkte på Gossip Girl också faktiskt, ska bädda ner mig o se det :D Hoppas du kommer upp tidigt imorgon! Kan meddela att jag sover då! ;D

SV tack! =)

Michaela

Saknar dig!! <3

Ida Lindborg ♡

sant sant sant sant saaant!

Sv: jaa, den är fantastisk! :D

Emilia Sjödin

haha den där bilden stämmer in så bra :)

Julia

haha bilden bilden är så jag ;)

Ida Lindborg ♡

Sv: Tack snälla! :D

Mathilda

Haha sååååå mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: