079 ~

 
079. Om 50 år, vad för tekniska prylar tror du finns då?
Jag tror att livet kommer se ut som i filmen Surrogates, så vi kommer inte behöva så många tekniska prylar. 

Tänk dig att leva en värld där det är robotar men i denna värld heter det surrogater som ser ut som dig, går till jobbet och du får vara hemma hela tiden och inte behöver gå ut alls men du ser vad din surrogat gör hela tiden. Men en dag förändras detta när en student får tag på ett vapen som dödar surrogater och den som har surrogaten. FBI-agenten Tom Greer blir då tvungen att stoppa honom när hans egen surrogat blir dödad i en helikopterolycka, han ger sig ut i staden igen med risk för sitt eget liv för att lösa fallet. Frågan är vem som är verklig och vem man kan lita på. (källa)
 
Har ni inte sett den, tycker jag att ni ska ge den en chans.
Jag såg den 2009 när den kom ut och det händer att jag fortfarande tänker på filmen.
Den har satt sina spår och jag är övertygad om att om vi inte utrotar oss själva, så kommer det här hända till slut.



Nelly

Det låter som en spännande film, men huha så läskigt om det skulle vara så i framtiden..! :o

Linda

tror jag med

Hanna

Uuuhh, så läskig bild...
Måste se filmen den där filmen dock, blev lite nyfiken :D

SV: Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: