Koutsläpp ~

 
Jag har precis haft en telefonintervju ang. ett eventjobb.
Jag fick jobbet och ska nu jobba en dag i maj, men det är ju bättre än inget alls! :) Jag ska stå och dela ut bullar och mjölk under ett koutsläpp, vilket kommer bli sjukt kul. Har ju jobbat på kosläpp förut och det har varit jättekul, så det ser jag verkligen fram emot. Vi får se om det eventuellt blir en dag till, återstår att se lite.
 
Annars idag, har jag inga större planer.
Skulle egentligen gått ut ikväll, men det blev ändrade planer så det blev inget med det.

Så jag ska nog försöka få mamma att kolla på några avsnitt av Reign, The Vampire Diaries och The Originals med mig idag istället. ehehehehe
 
Vad ska ni göra idag? :)



KassandraPalma

sv: haha tack så mycket :)

Victoria

Trevlig helg!

emelie andersson

sv: åh hoppas du kan träna snart då!
tack fina du :)

Celine

- Verkligen ja!

Alice

sv: krya på dig!!
bra här iallafall :) åh vad roligt att få ett jobb,även om det bara är för en dag!

LIENE

Låter kul :D hehe, älskar kor, fast är lite rädd för dem särskilt för att dem vill slicka på en, haha.

linda

roligt att du fick det !:D

B R O W N S U G A R

Grattis till jobbet :)

Emma Broberg

grattis till jobbet du! :D ha en fin fredagskväll, kram. <3

Amanda

Ett jobb är ju alltid ett jobb oavsett vad det är :)

Emil

Är det strömma du ska jobba på? :)

Ida

Åh, jag vill se ett koutsläpp! :O
Aldrig gjort faktiskt..
Ha en bra helg finis!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: