Melodifestivalen ~

Teenager.
 
063. Vad tycker du om programledarna i Melodifestivalen i år?
Jag vet inte vad jag tycker, men efter vad jag har hört är dom tydligen inte så bra.
 
 
064. Brukar du rösta i Melodifestivalen?
Nej, har nog röstat ett fåtal gånger bara.
 
 
065. Om du fick välja en artist som skulle medverka i Melodifestivalen, vem skulle det vara?
Joakim Thåström.
 
En av mina absoluta favoritlåtar med honom.
Thåström vill jag se live minst en gång till innan jag dör, punkt slut.
Såg honom i Skövde, 2008/2009 någon gång. Det levde jag länge på!
 
 
066. Länka den bästa låten ur alla Melodifestivalens deltävlingar i år.
Jag vet inte vilka låtar som varit med i melodifestivalen i år, så ni kan ju kika på Sean Banan istället.

 
 
067. Hiss & Diss - Melodifestivalen
Hiss
- Familjemys

Diss
- Blir bara sämre och sämre för varje år.
 
 
068. 5 låtar du gillat från Melodifestivalen, du får välja från alla år
Sean Banan: Sean den förste banan
 
 
 Dynazty: Land of Broken Dreams
 
 Dead by April: Mystery
 
 
Axel Algmark: Kyss mig
 

 Nicke Borg: Leaving Home
 
 



Sanna Widman

SVAR:
Tack! :)

Nathalie Tegelstam

Vilken jätte härlig bild i början av inlägget :) kram

Emma Broberg

åh vilket bra inlägg, superkul ju! :D ha en bra kväll, kramkram. <3

hanna

Tack så mycket! hoppas du haft en bra dag!

KassandraPalma

sv: åh tack så mycket fina du :)

emelie andersson

sv1: åh tack så mycket, vad glad jag blir :)

sv2: jag har två texter och ett tecken, ett hjärta på baksidan av axeln, sen står det "believe" på handleden och "follow your heart and live your dreams" i svanken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: