Söka jobb ~


Hej! Sitter för tillfället och söker massa jobb, sjukt tråkigt men vill man ha ett jobb så finns det ju inte så mycket annat att göra, tråkigt nog. Önskar bara att någon kunde ringa och erbjuda mig ett jobb, haha.

Igår var jag med mamma på hennes jobb hela dagen, därav dålig uppdatering.
Direkt efter åkte jag till gymmet och tränade box.
När jag väl kom hem så var klockan 21 så jag slängde i mig lite mat och gick och la mig sen. haha
Har ni några planer för dagen?



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får napp på ett jobb snabbt:)

Ida ☯ the sky under the sea

Känner samma sak om att söka jobb. Blöh. Hoppas det går vägen med nåt av söken iaf :)

jennifer

sv: tack!
(förlåt för sent svar)

Evelina

Lycka till med jobbsökandet.. Vet hur jobbigt det är :(

lina

hoppas att du får jobb:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: