Vår ~

 
Hej! Det är så härligt väder ute så jag ska nog strax ta och gå ut och gå, man får väl passa på eftersom det ska snö i helgen. Det låter troligt va? Jag hoppas verkligen att det är helt fel, för jag vill inte ha någon mer snö.
 
När jag kommer tillbaka från promenaden ska jag städa hos hamstrarna, för dom vill också ha det lite vårfint.
Annars händer inte så mycket idag,
Vad ska ni göra idag?



amanda

fin bild :D

Alina

oj jag har många hehe, den senaste är en stor örn på höften =)

ha en fin dag!

aina [fotoblogg]

Superhärlig bild :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej fy, snö vill vi inte ha mer!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tusen tack! :)

Alice

sv: tack sötis!
allt bra med dig idag?

Erika

Härliga bilder :)

julia

hoppas verkligen inte det kommer mer snö :(

Nelly

Det är bra härligt med vår ^^ Nejnej, någon mer snö får det inte komma nu! :C


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: