139 ~

hi sweet strawberries | via Tumblr


139. Äter du tre riktiga måltider (frukost, lunch, middag) om dagen?

- Om jag jobbar på förskolan gör jag det, är jag bara hemma så äter jag
frukost, något lättare mellanmål och middag.

 




Vicky

Tack så mycket söta du :)

natalia

Jag är riktigt dålig på de där med frukosten ;D

OLIVIA

Jag älskar frukost,det är de bästa :D

sv: hihi tack :D
kram♡

JOHANNAOFSWEDEN ★

Den där bilden såg smarrig ut! :)

vanja

sv: får kolla in den :)

Life of Johanna

jag äter mer än så för att fungera, jag har tre mellanmål också :)

Johanna - A dream as a model ♥

försöker med ha tre mellanmål
:)

KassandraPalma

mmh jordgubbar!

KassandraPalma

mmh jordgubbar!

V I L M A L A ♔

nomnom själv äter man dygnet runt ;) haha

Ebba ♥

Jag älskar att äta haha, min favorit måltid är nog frukost!

Emma Broberg

nomonom jordgubbar :D

J o j z y ♛

SV: Jaaa! Älskar också tattooos! *-*

Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)

Åh vad gott med jordgubbar! :)

Åsa

Fin bild :)

Sv: Tack!
Kram

Julia

samma här :)

Mirjam Wallmark

Gott med jordgubbar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: