140 ~

where are food'lovers?♥️
140. Är du kräsen när det kommer till mat?

- Jag vet inte, har en del saker jag inte äter men jag skulle inte kalla mig kräsen.



Photo by E M E R E L L A

Tack du :)

J o j z y ♛

SV: Tack för att du sa till ^^
Det är fixat nu :)

VERONICA - modeblogg

Haha gillar bilden, diggar den! :) Håller med dig här faktiskt, är lite lik dig kring mat :) Ha en fantastisk och helt underbar kväll fina du, kramar!

KassandraPalma

haha så tänker jag !

Life of Johanna

haha rolig bild

natalia

Haha bra bild ;D





Linnéa Pyrrö

sv; åh ja verkligen ! :)
hoppas du haft en bra tisdag, kram

Emelie Andersson

Sv.: ja den bilden är verkligen så sann! :)
Allt bra?

Viktoria Eriksson

åh, älskar det där citatet!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: