141 ~

:)

141. Finns det någon kombination av mat som du äter som andra tycker är lite konstig?

Korvpannkaka med sylt? hahaha, så gott :D



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, det där lät lite udda, speciellt när jag tänker på sylten tillsammans med korv.

sv: Jo, för mig har träningen verkligen blivit lidande ett bra tag nu, och det gör ont i mig. Jag älskar ju att träna:'(

J o j z y ♛

HAHA korv och sylt :O Har aldrig tänkt på hur det skulle va :D

SV: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :')

Ha en bra onsdag ~

vanja

sv: tack, visst är den :)

V I L M A L A ♔

Haha vad är en korvpannkaka!??!?!??! XD

The Revolt

Helt ärligt o.O har aldrig ätit korvpannkaka haha xD har aldrig hört talas om det ens :O

The Revolt

SVAR: Jag vet faktiskt inte vad jag vill bli, det är typ det som är problemet. Tycker inte ngt är tillräckligt intressant att jag kan tänka mig jobba med det i typ 40 år. Vill inte bli jurist, statsvetare, reporter, civilingenjör ... bla bla bla. Skit tråkiga yrken D:

Viktoria Eriksson

hahaha, aldrig hört korvpannkaka förut!! :D

KassandraPalma

mmmh så mumsigt!

Life of Johanna

öh äntligen en till som äter samma som jag :)

Kaffehörnan

Inte hört talas om de, verkligen kreativ


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: