146 ~


146. Shoppar du helst på nätet eller i butik?

Jag tycker om att göra både och, men det blir nog mest på nätet.
Båda två har ju helt klart sina fördelar, när man shoppar i butik så vet man hur kläderna ser ut och sitter när man köper plagget men att shoppa på nätet är skönt också för då slipper man trängas med människor och kan ta allt i sin egen takt.



Moa Persson

håller med dig! :)
Skön bild med haha :D

frida christina

För min del handlar det mest om vad jag ska shoppa!

Johanna

Håller med dig! Kram

Beccys 2.0

Båda delarna är ju bra på sitt vis, precis så som du skrev. För så tycker jag också :)

Elina

Sant, men själv är man för nojjig för att det inte ska passa osv om jag bestället massa på nätet ;(

Amanda

Håller med dig, båda är bra på olika sätt :)

Marie

Jag önskar att jag kunde göra sådär med mitt ögonbryn, men när jag försöker, rör sig hela mitt hårfäste och det ser ut som om jag har peruk...lol x) haha

Åsa

haha go bild :P

Sv: Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: