Årsutmaning v.18 ~

domo-eskimo.tumblr.com

118. Skulle du kunna åka till Norge och rensa fisk hela dagarna under en säsong bara för att det är bra betalt?

Ja, det skulle jag faktiskt kunna göra.
Fast då hade jag nog önskat att boende ingick i arbetet så att
man slapp betala massa hyra, hehehe.

119. Hur många jobb har du haft?
9 st.

Ifall någon vill veta vad jag jobbat med:
- Lokalvårdare på Stadshotellet
- Telefoninsamlare för Föreningen Afrikas Barn.
- Lägerledare för 4H (två somrar = två jobb)
- Campingvärd på Metaltown
- Paketerare på Dafgård
- Marknadsundersökare på Trandansen.
- Vikarie inom förskolepoolen (Jobbar här fortfarande)
- Inringare i ett alltjänstföretag (Jobbar här fortfarande)



120. Jobbar du för att leva, eller lever du för att jobba?
Jag jobbar för att leva, för än så länge har jag inte haft något jobb som jag levt för.
Men det kanske kommer!

121. Om du fick välja helt fritt, vad skulle du jobba med då?
Djur, helst vill jag ju jobba med vanvårdade djur.
Men djur i alla former går bra!

Tumblr

122. Tipsa om något som har med ditt jobb att göra.
Ha telefonen nära! haha

123. Hiss & Diss - Arbetslivet
Hiss
- Pengar
- Nya bekantskaper
- Nya erfarenheter

Diss
- Tar upp en stor del av livet.

-Steve Jobs

124. 5 jobb du inte skulle vilja ha
- Städa toaletter med tandborste
- Tvätta maskinerna på slakterier
- Fotmassör
- Kirurg
- Tandläkare



KassandraPalma

härliga bilder!

Life of Johanna

Intressant inlägg :)

haha javisst var bilden fin

milina.blogg.se

jag har inte haft ett enda jobb haha x)

Linnea

Hihi, ja jag är supernöjd med mina inköp :)

Life of Johanna

Ja det är helt underbart och gå och se kent live

maria at inredningsvis

Att blogga med inkomst som jag redan gör haha :) mysig blogg du har och hoppas du får ditt dream job

Ny post ute...härliga sommargardiner inspiration :)

Ha en kanonvecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it\\\'s, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: