Årsutmaning v.19 ~

🎶 | via Tumblr


125. Har du sett något övernaturligt någon gång?

Nej, inte vad jag kan komma på. Dock har jag en skum bild från när jag & Cati var i Polen, från koncentrationslägret vi var på. Ser ut som ett ansikte i hörnet av en bild. Skumt är det!

126. Tror du det finns aliens på jorden?
- Om det finns aliens på jorden så är de inlåsta på Area 51. Dock så tror jag inte att vi är ensamma i Universum, jag tror att det finns annat liv där ute.

..


127. Vem är gud enligt dig?

- Jag tror inte på Gud eller något annat heller för den delen.
Jag tror dock mer på att själen aldrig kan dö, utan när man dör så "flyttar" själen till en annan kropp.

128. Om du fick ta reda på sanningen om en enda övernaturlig och oförklarlig sak, vad skulle det vara?
Vad händer efter döden?

129. Tipsa om något övernaturligt som fascinerar dig
- Andar och demoner är något som fascinerar mig.

130. Hiss & Diss - Övernaturligt
Hiss & Diss
- Spännande men samtidigt läskigt! hahaha

☾


131. 5 magiska varelser du önskar fanns på riktigt

- Varulvar
- Vampyrer
- Älvor
- Häxor
- Enhörningar
Inspon är hämtad från Sims. hahaha



KassandraPalma

det var en riktigt mysig dag!

nathalie

roligt inlägg :) kramis!

Julia

övernaturliga saker är läskiga haha:)

natalia

Håller med Julia över ;)

Annster

Minst sagt!
Hade inte tackat nej :)

vanja

kul att läsa :D

Linnea

Eller hur, sjukt bra text :)

giime

Så fin blogg du har☺

giime

Vill du göra ett bloglovinbyte?☺


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: