Ny avdelning ~

 
Hej på er! Kom hem för cirkus två timmar sen efter att ha jobbat på en ny förskola idag.
Många nya intryck men kul har det varit!

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och bli en människa igen.

Vad har ni gjort idag?



Aina Strand

Ha en fortsatt bra dag :)

Vicky

Vad kul att du vill vara med i Veckans Blogg :) Jag kommer utse två vinnare på Söndag, lycka till <3

Emilia Sjödin

Hej! Jag skulle bli jätteglad om du ställde någon fråga i min frågestund. Ha en fortsatt bra dag, kram.

http://emiliasjodin.blogg.se/2014/may/dags-for-fragestund.html#comment

Linnea

Nä fy för att inte kunna somna, och 3 timmars sömn är inget jag rekommenderar :(

vanja

sv: tack :)

The Revolt

vrf är det länkar på vissa ord? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: