Så var det måndag igen ~

 
Godmorgon! Helgen har bara svischat förbi och nu är det måndag igen. Dock är denna vecka en väldigt kort vecka med bara tre arbetsdagar, skönt det! Dock har jag bara jobb två av tre, men veckan har ju bara börjat så man vet ju aldrig.

Jag ska alldeles strax göra mig iordning (=sätta på mig kläder) och äta frukost. Börjar inte jobba förrän klockan 13 idag, så det är skönt att starta måndagen såhär.

I helgen har jag varit och shoppat en sväng, firat morsdag med släkten och firat Dianthus som fyllt två år.
Vad har ni gjort i helgen?



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska bli så skönt med en riktig långhelg:)

J o j z y ♛

SV: Tusen tack! :3

BTW, tutorialen är uppe nu i mitt senaste inlägg ^w^

Ha det bra ~

Vickie

Nu är vinnarna i Veckans Blogg utsedda. Kika in på bloggen och titta efter om du vann. Passa även på att anmäla dig till denna veckas omgång direkt, inlägget hittar du här:

http://imvickie.se/2014/may/veckans-vinnare-veckans-blogg-v22.html

Kramis :)

Viktoria Eriksson

fina bilder!<3

Mirjam Wallmark

Söta bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: