v.21 ~



Godmorgon! Hoppas ni sovit gott, det har iallafall jag gjort!
Ovan ser ni hur veckan kommer att se ut om ingenting ändras.

Sitter just nu i bilen påväg till jobbet nu, jobbar 8-17:45 idag som ni kan se ovan.
Så jag är väl hemma någon gång runt halv sju ikväll.
Men vad gör man inte för pengar idag? haha

Vad ska ni göra idag?



V I L M A L A ♔

Chill vecka! Idag ska jag gå i skolan ;)

Moa Persson

Idag är jag hemma med resten av veckan ska jag vara i skolan och sedan plugg och träffa kompisar och djuren är tanken :))

giime

Tackaar! :)

Nu följer jag dig, blev nummer 73 :) säg till vilket nummer du blir när du följer mig! kram

LIENE

Tack :)
Hoppas du har en bra dag på jobbet.

☆ Nathalie - Skönhetsblogg| I love makeup and art

blir att jobba ikväll! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ser ut som om din vecka mest kommer handla om jobb ja..


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: