11 saker ~

1. Jag hatar, verkligen hatar spindlar.
2. Jag tycker om alla färger, men lila är min absoluta favoritfärg.
3. Jag gillar katter mer än hundar, då hundar dregglar.. mycket..

Untitled

4. Jag är ungefär 166 cm lång, men i mitt pass står det att jag är 168 cm lång.
5. Jag har bloggat sen 2006, dock på två andra bloggar innan den här som föddes den 4 juni 2009.
6. Jag kan inte gå utan målade naglar.
7. Mitt favoritdjur är giraff.



8. Jag tillbringar hellre min tid framför serier än framför filmer.
9. En av mina favoritbokserier är Jo Nesbø's böcker om polisen Harry Hole.
10. Jag älskar att kolla på skräckfilm, men tycker inte om att vara rädd efteråt.
11. Jag älskar att få sms, men jag är sjukt dålig på att svara på dem!



Linn

lila är också min favoritfärg!<3

Henrietta Nylund

Sjukt kul att läsa :)

☆Z I N J A☆

Gillar också alla färger:)

Alice

Alltid roligt att läsa!

sofft.blogg.se

Visste du att kaffet hunnit bli kallt när det runnit genom hela halsen på en giraff :o
Stackars dem ju!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det var jättemysigt:)

Min längd står också fel i passet ;) Haha!

elin stridh

håller med på åttan! :D

Q/A i bloggen nu! :)

Tea

SV: Tack så jättemycket rara du hihi!! :)
Hoppas du får en bra fortsättning på veckan, kraaam! <3

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Kul att få veta lite om dig! :) Giraffer är sååå gulliga! Fast mitt favoritdjur är haj! :)

Julia

kul att läsa! :)

Madeliene

Åhh katter <3

SV: Du är fin! Skönt att höra :) Några planer inför kvällen?

Celine

Vem gillar spindlar egentligen haha?

MADDISENJ.SE

Kul att läsa

natalia

Roligt att läsa :D

Svar: Ja dem kommer säkert komma med säsong 3 ;)

Madeliene

SV: jag ska inte göra så himla mycket! Ska ta det lugnt och kolla tv :)

Life of Johanna

Kul läsning :)

Javisst var det ett bra citat

Life of Johanna

Kul läsning :)

Javisst var det ett bra citat

Emmy

Åh vad kul att läsa :D Tycker (i princip) också om alla färger!

sv;
Jag måste få be om ursäkt för att jag inte skrev vad det är! Det är precis vad det är, räkdumplings som är hur gott som helst :D

Anna

Jag föredrar också katter, men gillar ändå hundar med :)

amanda

Vilken intressant lista :D

natalia

Haha förstod att det måste krånglat ;)

Kajsa-Stina

Vad kul med 11 fakta om dig! :) Jag hatar också spindlar kan jag meddela haha. Ser jag en spindel kan jag inte vara i samma rum på jääättelänge. Alltså jag bojkottar rummet i flera dagar :o

Och vad kul att du bloggat såpass länge som du har gjort! Själv har jag haft en blogg innan den jag har nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: