8:30 - 16:30 ~

Worst job in the world VOGUE QUOTE™ (@voguequote)'s Instagram photos | Intagme - The Best Instagram Widget

Godmorgon! Idag står jobb mellan 8:30 - 16:30 på schemat.
Vad ska ni göra idag?



Beatrice Johansson

På min kalender idag har jag bara skolan från 08.10 - 15.00:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Elin

HAHHAHAHA bilden.. :) jag jobbar 10.45-18.00 idag :)

Flisan

sv: najs, jag är helt klar gjorde klart allt i måndags så nu ska min handläggare bara fixa det sista och sen så ska det upp helt på hemsidan hehe :O scary :P

Boel

Så sann bild hahahaha :D
Jag jobbar från 13.30-17, haha ^^

Sv: Yees :D JA det är så sjukt! Snart jul, är inte redo haha!

CECILIA

den andra bilden stämmer verkligen överens med mig!!

Maria

haha rolig bild!

och tack för dina snälla ord :)

Julia

hahah bra bild :')

♀ THE REVOLT ♀

hahahahhaa bilden med tandborsten haha xD bilden bredvid är riktig jag >.<

Emma Grann Fotografi

Hahah!! Bilden!

Madeliene

Jag ska försöka få bort min förkyldning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: