Den stora bomben!! ~


Här har jag gått runt och väntat på att få en mejl om att min ansökan har blivit godkänd, vet inte ens om man ska få en mejl eller om det bara är något jag har fått för mig. I vilket fall som helst fick jag ett mejl igår från en kille som heter Peter som jobbar för Skandinaviska institutet (läänk) och frågade hur jag mådde och sådär. Sen skrev han även och frågade hur det gick med videon, för att placerarna ville skicka vidare min ansökan till familjerna. Min första tanke var, vadå skicka vidare till familjerna? Jag är väl inte godkänd än...

Men jo! Min ansökan är godkänd, så nu får jag allt lägga på ett kol och börja filma och göra klart videon för här ska det pratas med familjer! Så himla kul!



Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad roligt!

KassandraPalma

åh så kul!

amanda

åh gud vad roligt! grattis kanske man säger :D

Flisan

sv: ja super coolt var det :D

hur skrev du ditt brev? hehe :P

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Men åååh vad kul!! :D

Malin

Sv: Ja, verkligen. :)

Vad kul och lycka till! :)

Erika

Gud vad kul, då går det framåt :)

Alice

Åh vad roligt!

Henrietta Nylund

Ååh vad kul! Grattis! Ska du till usa eller? :)

Ida Lindborg ♡

åh gud vad kul, grattis och lycka till!! :D

Sv: jaa verkligen verkligen verkligen!:'D

Nelly

Så roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: