Friday - I'm in love ~



Godmorgon! Idag är jag ledig, efter att ha jobbat hela veckan. Riktigt skönt.
Dock hade jag tänkt att jag skulle försöka få tag på läkaren som har mina provresultat, eftersom jag fortfarande inte fått dom trots att det gått över en vecka. Antingen har han glömt att skicka dom, eller så har posten slarvat bort dom. Men han svarar inte när jag ringer, så antagligen är han också ledig idag. Så jag får helt enkelt ringa på måndag istället.

Annars har jag inga större planer för dagen, utan jag ska bara ta dagen som den kommer.
Vad ska ni göra idag?



Life of Johanna

Dåligt du fortfarande inte fått dem! Hoppas du fått tag på honom!

Javisst var lampan söt :)

Julia

Skönt att vara ledig :)

Madeliene

SV: du är fin! :)
Hoppas din fredag blir grym!! :)

MALIN

Vilken söt bild! Så himla skönt med fredag och helg :)

Erika

Skönt med ledighet :) Idag ska jag plugga och sedan på bio :)

Life of Johanna

oh typiskt att han stänger 12 idag, hoppas du fick tag i honom idag

Malin

Sv: Ja, absolut. :)

Hoppas du får en fin dag! :)

bexollila

sv va roligt att du är med lycka till :D

Kajsa-Stina

Så skönt att vara ledig idag. En riktig långhelg med andra ord :) Skönt! Synd bara att du inte fått dina provsvar ännu. Så segt när man måste gå och vänta på nånting och när man ringer och ska veta hur det ser ut så är läkaren inte där. Det är ju typiskt! Hoppas du får tag på honom till veckan istället :)

Skönt att inte ha något planerat direkt utan göra det som faller en in :) Själv så är jag med en kompis just nu och ikväll blir det mys hemma med mamma och brorsan. Skulle egentligen på hockey med pappa men skippar det haha. Får bli till veckan istället :D

natalia

Jag ska för det mesta bara plugga :)

Beatrice Johansson

Så skönt att vara ledig:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: