Galet irriterande!! ~

. .

Hej! Herregud vilken lång dag, känns som att det aldrig tar sluuuut.
Röntgen gick nog bra imorse, läkaren jag var hos i tisdags sa att jag skulle få provsvaren direkt i handen men på sjukhuset så var de väldigt noga med att jag inte skulle få dom.. Blir galen, bra att alla säger olika saker. Så imorgon får jag ringa läkaren och be att han skickar provsvaren till mig då jag behöver ha en kopia.

Sen for jag iväg till jobbet och jobbade mellan 8:45 och 16:30. Åkte hem och förberedde maten och nu sitter jag här. Jag ska alldeles strax börja räkna ihop antal gäster som kommer på min 20årsfest nästa lördag då jag ska handla grejer inför den nu i helgen. Fast helst av allt skulle jag bara vilja borsta tänderna och dra täcket över huvudet och sova, för jag är såååå trött. Så det blir nog tidig sänggång ikväll.

Vad har ni gjort idag?



Boel

Vissa dagar känns som evighetslånga!

moniki.blogg.se

Sjukt fin bild!
Sv: tack :D

Madeliene

sv: ja det var riktigt gott! :)
Hoppas du får en fin kväll! :)

NICOLE

Vad tråkigt :o :( Men hoppas du får dem snabbt!

SV: ja det var det verkligen :D

Life of Johanna

Hoppas du får dina provsvar imorgon! :)

Kul med 20årsfest! :)

natalia

Har tagit det lite lugnt idag :)

Louise

Hoppas du får dina svar snart! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Typiskt vården att det aldrig är som de säger!

zeb

Jobbigt att inte få resultaten med en gång, men du får dem nog snart!

Ida Lindborg ♡

åååh så vackra bilder! bra att röntgen gick bra men segt med svare, hoppas du får de snart!

Sv: Åh tack! :D

CECILIA

skönt att röntgen nog gick bra!!

jonna

Tråkigt när det inte blir som man vill och tror. Hoppas det löser sig :)

Hanna

Vad skönt att röntgen gick bra! :) Idag har jag haft en dag då jag verkligen skämt bort mig själv med en halv dag på SPA :)

♀ THE REVOLT ♀

ÅH!:D Va roligt med fest!:D

Anna

Frustrerande när dem ger dig olika information.
Svar: Jag har inte sett avsnittet ännu faktiskt, det blev aldrig av igår och hann inte ikväll :)

emelie andersson

sv: ja precis :(

Anonym

Sv tack så mycket

Håller med dig om det

Anonym

Sv tack så mycket

Håller med dig om det

Maria - mamma och gravid

vad roligt med 20 årsfest :)

Sandra Lundin

Jobbigt när man får olika svar sådär :/ Men superfina bilder måste jag säga. Magiska!

Anonym

Sv: tack så mkt :D

Kajsa-Stina

Det är så jobbigt när man får olika bud hit och dit med en bekräftelse om att man ska få sina provsvar och så måste man vänta ändå! Så irriterande :(

Julia

hoppas du får svaren snart då :)

Sanna Preifelt

Åh vad roligt med 20-årsfest :)
Hoppas verkligen att allt löser sig med provsvaren också! Kram

Tea

Hoppas allt löser sig snart!!

SV: Hihi ja men eller hur alltså, håller med! :D
Ha en riktigt fin torsdag, kramar! ❤

linnea

för mig gick dagen fort! jobba, träna, va med syster :)

Nelly

Så dumt att dom säger olika saker, lite skumt att läkaren sa att du skulle få resultatet med en gång för såvitt jag vet så får man aldrig reda på röntgensvar med en gång..! Men hoppas du får svaret snart :)

fridawiman

åh så fin bild!

Sofia

fina bilder!!

Ida - foto & häst

fantastisk bild!! :'D
sv; visst är han det :')


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: