Helgen ~

 
Hej! Jag har inte haft tiden till att blogga nu i helgen, då jag har haft ganska fullt upp. Här uppe ser ni ett trevligt hop-plock av bilder :) I Göteborg köpte jag en ny kalender (kan visa bild på den senare), träffade Mikk och käkade Frozen Yoghurt medans vi väntade på mamma skulle bli klar med sin första sittningen hos tatueraren. Hon ska dit i december igen, så jag funderar på att hänga med och kanske gå och julklappsshoppa under tiden :)
 
I lördags gick vi upp tidigt för att åka till Gekås.. När vi kom fram var det knökat med folk och vi fick stå i ungefär 50 minuter för att få komma in. Inne var det faktiskt inte jättemycket folk, det är ju så stort så människorna försvinner.. Fick med min lite nödvändiga saker hem inför kalaset på lördag, annars hittade jag inget vettigt. Första gången ever som jag inte köper på mig något onödigt. Lite förvånansvärt så därför har jag faktiskt ingenting att visa upp heller.

Idag har jag plockat lite på rummet och jobbat en sväng (12:45-17:45).
Annars har inte så mycket annat hänt.

Vad har ni gjort i helgen? :)



Erika

Jag har faktiskt aldrig behövt stå i kö på Gekås, skönt :)

Petra

sv tack

hanna

visst är dom!
vill ha allt :D LOVE IT!
har du haft en bra start på veckan?

Sofia

pluggat hela helgen, usch :(

Boel

Låter som en trevlig kväll :)

Sv: Skönt att inte vara ensam! Är också helt vilsen i datorer. Är super sugen på en Macbook, men vet inte om det är värt det liksom haha.

linnea

vad trevligt! :)

Petra

kul med ullared

Anna

Segt med så lång kö! Det har lyckligtvis jag sluppit de gånger jag varit där :)

natalia

Låter underbart ;)

Själv har jag bara tagit det lugnt ;D

amanda

mycket gott på bilderna och kul med ullared!

Malin

Sv: Tack så mycket! :)
Vad gör du ikväll då?

zeb

Låter som att du haft en otroligt bra helg! :)

frida christina

Men åh så gott!

Sofia

Tack snälla :D

My Fredblad

Så mysigt det lät! Är det din mamma på bilden med kaffekoppen efter tatueringen? :)

Ida ☯ the sky under the sea

Full fart! Låter som en kul helg :)

milina.blogg.se

låter som en bra helg!

Julia

lät kul :)

Caroline

Roligt med gekås! Några år sen jag var dit nu ^^

Hanna

Vad roligt att fara på gekås! I helgen har jag haft rätt fullt upp, lagat mat och tränat :)

Linn

åh gud va kul helg de lät som !!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: