Imorgon smäller det! ~


Jag har haft en mycket effektiv sista dag här i mitt tonårsliv. För imorgon är jag inte längre tonåring!
Idag ska jag inte göra så mycket, ska fixa det sista på min kalender så ska jag visa er sen hur den blev :)
Men jag vill inte lägga upp en bild på den när den inte är helt klar, för det är så tråkigt då. haha
 
Vad har ni gjort idag?



Elin

Vad gör du idag?

Tea

SV: Åh men tack så jättemycket gullis, hihi!! :)
Ha en riktigt fin kväll, kram på dig! <3

Emmy

Oho, grattis i förskott!! :D

sv;
Hihihi det var det sannerligen :)

Life of Johanna

Härligt :)

Ja, fast det lär nog dröja ett tag innan vi åker till solen, vill inte åka iväg med ett rent för litet barn till värmen.

Ida Lindborg ♡

Bra jobbat! Grattis i förskott :)

Sv: Tack så jättemycket! :D

Sanna Preifelt

Wow, grattis i förskott :) ♥

Life of Johanna

Idag har jag jobbat och varit en sväng i huset :)

natalia

Men gud vad du är duktig :D

Anna

Vad spännande! :)

Maria

härligt att få en massa gjort :)

Hanna

Gött att få mycket gjort, har själv jobbat så har inte hunnit med annat. Grattis i förskott! :)

sstyleby

Vad gärna med i vår veckans blogg tävling som vi dragit igång, kram :-)

sofft.blogg.se

sv: Tack så mycket :D

zeb

Härligt att hinna med så mycket! :) och grattis i förskott!

My Fredblad

guuud så kul! Några planer inför morgondagen då? ;) Själv har jag haft en bra och mysig dag!

milina.blogg.se

grattis! själv fyller jag år på måndag :)

Jennisbeauty

Oj vad mycket du hunnit med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: