Klar med videon (!!) ~

2009.

Hej! Jag är helt slut, igår gick jag och la mig klockan 20:00 och vaknade imorse med en ny förkylning. Idag åkte jag och jobbade mellan 8 och 17:30. Imorgon är det samma visa igen, med undantag för att jag börjar 8:30 istället för 8.. Jag ska med andra ord snart gå och sova..

Vet ni vad jag precis gjorde? Jag gjorde klart min aupair-video. Så nu hoppas jag på att den blir godkänd snart så att jag slipper göra om den. Blir den godkänd så kan familjerna börja se min ansökan och då börjar det hända grejer!

Vad har ni gjort idag?



Madeliene

sv: du är fin! :*

amanda

vilken söt bild :D

bexollila

sv kul att du är med å gissar :D

Malin

Sv: Ja, verkligen. :)

milina.blogg.se

krya på dig!

natalia

Skönt att den är klart! :)
Härlig bild ;)

natalia

Skönt att den är klart! :)
Härlig bild ;)

Boel

Åh så roligt! Hoppas att du blir godkänd :D

Sv: See deeen :D

Anonym

Sv: ja hehe :P
Så lite så :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilken härlig bild :)

Julia

hoppas videon blir godkänd då :)

Tea

SV: Ja men eller hur alltså, håller verkligen med dig hihi! :D
Ha en fortsatt fin dag, kram! <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad är det för video man måste göra?

Karin

Haha älskar att kolla igenom så gamla bilder, tänk att 2009 redan är 5 år sedan ändå :o

Sv: HAha ja!

Henrietta Nylund

Hoppas det går bra med videon nu :)

CASSANDRA

härlig bild!

Erika

Härligt, hoppas den blir godkänd :)

Isabell

Krya på dig finis! :)

Life of Johanna

Hoppas videon blir godkänd :)

Alice

Vad roligt! lycka till!

MADDISENJ.SE

Härligt, hoppas det går bra med videon!

Anna

Vilken härlig bild! Bara lycka i den.
Svar: Ja, han är helt underbar :)

KassandraPalma

Tävlingen är avslutad - in och se ifall du blev den lyckliga vinnaren. Kram!

Emmy

Nice att den är färdig juu, håller tummarna för dig :D

sv;
Vi satt och lyssnade på en föreläsare som berättade vad man gör som elevskyddsombud m.m., sedan gjorde vi några övningar också :D

MALIN

Vilken underbar bild! Ha så kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: