Match i Skövde & syskonmys ~


Hade en myskväll med spel och målning igår med mina småsyskon. Min syster sov över tills idag, dock delade vi säng så jag har inte sovit så bra inatt. Om hon inte bredde ut sig så snarkade hon, så jag vet någon som kommer sova gott inatt (jag).

Just nu sitter jag i Skövde då jag skjutsat min bror till hans handbollsmatch. Dom ska strax börja spela, så vi blir väl kvar här tills halv två eller något. Senare i eftermiddag ska jag, mamma och Morgan gå på bio och se Mockingjay. Som jag längtat!!

Nu börjar matchen!
Vad ska ni göra idag? 



bexollila

sv: tack så jätte mkt :D

du har väl inte missat min showtime,, kanske just DU vinner om du är med ;) - www.nattstad.se/bexollila/veckans-showtime---ja-varfor-inte-16302501

Liborius

mysigt:)

Life of Johanna

Lät som en härlig kväll igår förutom natten då :)

Hoppas handbollen gick bra och har hört mkt gott om filmen, vill med gärna se den

Erika

Vad roligt med syskonen :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät härligt! :)

KassandraPalma

mysigt med kvalitetstid :)

jonna

Min syster är likadan, kan inte dela säng med henne :) haha

Elin

Mysigt! :) Jag ska träna och jobba idag.

Tea

SV: Tusen tusen tack sötnos, blir så glad så!! :D
Hoppas du får en jättebra vecka, kram! <3

Julia

lät mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: