Min kalender ~


Tanken var att jag skulle skriva ut en bild och ha som framsida, men när jag satt och målade ett "monster" (arbetsskada, målar så många monster på jobbet så det följer med hem) så blev jag så nöjd med den så då kände jag lite att jag kunde strunta i att skriva ut någon bild. Dock var monstret jag blev så nöjd med gul och orange och finns på ett annat papper.. Jag kunde helt enkelt inte ha det som framsida då jag hade klottrat på baksidan och det syntes igenom. Så jag fick måla monstrets kusin, som självklart inte blev lika bra. Men den får duga med sitt ojämna hjärta på magen. haha

Sen trädde jag även på pärlor på gummisnodden, då jag tyckte att den var så vit och tråkig. Det var (är?) ju så populärt för ett tag sen med pärlor på hörlurarna, så då tänkte jag; varför inte piffa upp en tråkig gummisnodd med samma metod?

Jag är iallafall nöjd med kalendern, det bästa är ju att jag kan byta om jag tröttnar på framsidan. :)



Julia

Riktigt snygg!

sv: Vad härligt att höra! Jag är lite förkyld bara... :/

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha så söt den blev:)

sv: Jo man kan ju hoppas det - om läkaren ens kom tillbaka, det vet jag ju inte;)

Nej oj vad svårt. Jag hade haft jättesvårt att göra en sådan video tror jag:)

Alice

Riktigt fin och personlig!

Ida Lindborg ♡

så söt!

SV: åh tack för omtanken!♥

milina.blogg.se

jättesöt!

Flisan

sv: är super taggad :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Men så snyggt! :D

Henrietta Nylund

Åh vad söt! :)

sofft.blogg.se

sv: Ja det är det verkligen!!

♀ THE REVOLT ♀

hahahaha den var jätte sööööt!:DD

Boel

Åh så söt :D

Karin Lygnersjö

Åh så söt! :)

Sv: Men eller hur? Fattar inte hur personer som slänger ur sig sånt tänker...

Hanna

Nej, men så söt, haha :D :P

Linda

vilken sööt!:D

VERONICA - fashion blog

Men ååh vad söt! Riktigt fin tjejen! Man blir glad av den med! :) Ha en grymt bra lördag, hoppas din dag blir underbar!

Viktoria Eriksson

så fin!! :)

Julia Müller-Sandvik

Jättepersonlig och fin blev den :D

Julia

vad söt :D

Linn

va söt!!

Ronja

Så söt, jag har också pyntat min kalender! Mycket personligare och trevligare :)

Nelly

Vilket sött monster! ^w^

Beatrice Johansson

Hihi, så fin:)

sv: Tack så mycket! Kramisar♥

Robex Lundgren

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: