Undersökningar och remisser ~

Pusheen Dancing With The Doctors | via Tumblr

Så nu är hälsoundersökningen gjord och det gick lätt som en plätt. Dock var läkaren jag var hos väldigt pratglad, så det tog nog lite längre tid än vad som var tanken. Jag fick även en remiss så redan imorgon (?!) ska jag in till sjukhuset för att göra röntgen. Men jag ska inte klaga, skönt att få det gjort så snabbt som möjligt så att jag kan börja jobba mera på min video. Det är så svårt, hur börjar man egentligen?

Nu ska jag fortsätta kolla på någon serie, skönt avslut innan det är dags att sova.



Karin Lygnersjö

Hahaha såååå söta små katter! <3

Tea

SV: Hihi åh ja jag håller verkligen med dig!! :D & tack så jättemycket fina du, blir ju så glad hihi :D
Ha en riktigt fin kväll, kram! <3

amanda

vilken söt bild!

Anonym

Vad gör du idag?

Söt bild





Elin

Vad gör du idag?

Söt Bild

linnea

skönt att det gick bra!

Christina

Så bra att hälsoundersökningen gick bra :)

zeb

Skönt att det gick bra :)

Malin

Sv: Ja, dom var väldigt goda med. :)

Vad härligt att de gick bra! :)

My Fredblad

Haha, men hellre det än en läkare som är så stel så man tror att man ska dö! Vad är det du fick en remiss för då? :)

Nelly

Härligt att undersökningen gick bra och att du slapp vänta på röntgen - sånt kan ju ta väldigt många veckor annars! :)

Photo by E M E R E L L A

Skönt du fick remiss redan imorgon, vet att min mamma får vänta på dessa jävla remisser i flera flera månader innan det händer något.. Men hoppas allt går bra imoron då :)

KassandraPalma

haha söt bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: