AppTips ~

    

En riktigt bra träningsapp! Du kan slå på den när du är ute och går för att mäta hur långt du går, hur länge du går samt hur många kcal du förbränner. Eftersom jag tränar mkt på gymmet så loggar jag min träning i appen istället, då lägger jag bara in allt manuellt. Hur bra som helst!



Jag som älskar sidan på internet, tycker ju att We
♥It appen är helt grym. Då kan man ju sitta på t.ex. bussen och kolla på alla fina bilder. Perfekt ju!
 


En riktigt bra "räkna ner"-app. Har haft den ett bra tag och jag fullkomligt älskar den. Det jag gillar mest med den är att man kan se alla nerräkningsdagar samtidigt, hade en app tidigare som man inte kunde det på. Så denna är bra på den punkten. Just nu har jag dock inte så mycket att räkna ner till, min födelsedag är det enda den räknar ner till för tillfället.
 

Har en app som heter AllWomenStalk (aws) som jag gillar. Där finns massor av små listor med må bra saker och tips. Man lär sig alltid något nytt och man blir alltid så inspirerad när man går in där. Så denna app rekommenderas starkt!
 



Josefine ♔

Håller verkligen med dig på detta!! (Eller ja, iallafall de tre första) Träningsappen är sjukt kul eftersom att man kan ställa in vad det är man ska träna. Och det finns ridning med! Så det är himla roligt tycker jag :D
Men den sista appen där har jag aldrig hört talas om, kanske värt att kolla in! :D

Jennisbeauty

Tack för tipsen! :) lust att göra ett bloglovinbyte? Kramar

Life of Johanna

Den första har jag och nr 3 har jag haft! :)

ja det kommer bli månag gästbloggsinlägg i nov :)

amanda

1 och 3 har jag, andra har jag tagit bort :D

Anna

Jag gillar weheartit :)
Svar: Ja, det är ju verkligen en avgörande del när man ska beställa på nätet :)

Julia

bra tips, har haft dom 3 första i min gamla mobil men får ladda ner dom igen :)

MALIN

Runkeeper är en favorit när jag tränar!

✝ Alyssa ✝

Bra tips :D

Ronja

All women stalk hade jag aldrig hört om förrut, måste kolla den, för den lät ju jätte bra :)

Madeliene

- fina tips! :)

natalia

Kul med sådana tips :)

Ida Lindborg ♡

såå bra appar!

Sv: Tack så jättemycket! :D

Sara

Bra tips! :)

Sara

Bra tips! :)

emelie andersson

sv: okej ibland är det skönt med, jag har jobbat och varit i stallet :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Bra tips! Har Dreamdays, älskar den!

Malin

Sv: Vad kul! :)

♀ THE REVOLT ♀

Den sista ska jag ta en titt på!:D va kul med sådana här tips!:D like it!^^

zeb

Ska definitivt testa den sista! De andra tre har jag och de är sjukt bra.

Jen

Bra tips! Jag använder oxå runkeeper :D

My Fredblad

Har aldrig hört talats om den sista! Hur hittade du den? :)

Alina

sv: hahha okej :)

Anonym

Sv: vad kul hoppas det går bra, e du nervös? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: