Baka liten kaka ~

Någon som kan se vad tårtan föreställer?

Tack för alla era fina "Krya på dig"-kommentarer. När jag vaknade upp idag så kände jag faktiskt bättre. Jag har fortfarande ont i halsen, men jag kan svälja utan problem och halstabletterna hjälper faktiskt för en gångsskull. Så jag ska nog kunna jobba imorgon! :D

Annars händer nog inte så mycket idag, jag ska nog ta det lugnt idag med. Vore ju onödigt att anstränga kroppen för mycket och bli sjuk igen nu när jag är på bättringsvägen. Jag ska dock göra klart mina cakepops som jag började med i söndags. Chokladen ville inte riktigt vara på min sida så därför kunde jag inte göra klart dom då. Det är första gången jag gör dem, så resultatet blir allt spännande.

Vad ska ni göra idag?



Alina

sv: åh ja en höst-favorit typ :)

Nelly

Härligt att du känner dej bättre och vilken fin tårta! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad skönt att du är på bättringsvägen:)
Cakepops har jag aldrig gjort. Jag har tänkt tanken så många gånger, men det blir aldrig av:P

Caroline

vad jobbar du med? :)

sv; tack :D

Alina

sv: Bra att jag inte är ensam om det :)

sara

gott med en tårta :D

Kajsa-Stina

Skönt att du känner dig bättre idag. Hoppas det får hålla i sig så och att du blir frisk snart :)
Vart jobbar du nånstans förresten? :)

sv: Jättesmarrigt är det med den lunchen alltså :)

Gott med kvarg och frukt/ smoothie/ eller smörgås!

Till frukost äter jag fil och müsli med smörgås och 1 glas juice. Bland de bästa målen på dagen alltså tycker jag! :D

Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)
Åh vilken fin tårta! :)

natalia

Nu är tävlingen avslutad! KIKA IN O KOLLA OM DU VANN! :D

milina.blogg.se

Hmm ingen aning x)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja det var verkligen skitläskigt. Egentligen ville jag gått in vid slottet och till baksidan för att se om det skulle vart upplyst där också, men alltså jag vågade verkligen inte. Trots att sambon var med, men han var fan lite skraj han också;)

Daniella

Åh tack så mycket, värmer att höra! :D

Linn

söt tårta dock vet ja inte vad de föreställer ;D V

Malin

Sv: Tack så mycket! :)

Gott! :)

Erika

Vilken cool tårta :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Gott med tårta. :D

Ida Lindborg ♡

Mums vad gott!

Sv: Tack fina du! :D Kram

cassandra gigel

så gott :D

♀ THE REVOLT ♀

Cakepops vill jag oxe göra ngn gång!:D

Är det en fisk? :O

Viktoria Eriksson

Så gott med tårta! Älskar tårta <3

THE REVOLT

- haha okey men dete ju bra då ^^ känner mig lite speciell ^^

Photo by E M E R E L L A

Tackar :) Var tårtan god? :)

Jessica

väldigt fräsig tårta, men har funderat en stund och kan inte lista ut vad den föreståller tyvärr!

Malin Lindgren

Så skönt att du mår bättre! Har även jag vart sjuk nyligen, var hemma hela förra veckan så nästan lite skönt att komma tillbaka till skolan nu faktiskt!!

Kika jätte gärna även in på min blogg där du kan läsa om mitt liv, träning, om mitt distansförhållande med min underbara kille, som bor 35 mil ifrån mig närmare bestämt i Kil, ett litet samhälle 2 mil norr om Karlstad, du kan även läsa om nya inköp, vänner, tips mm. Ha en fortsatt bra helg! Kram :)

MALIN

Kan verkligen inte se vad det ska föreställa.... En fisk av något slag? Himla fin iallafall!





MALIN

Kan verkligen inte se vad det ska föreställa.... En fisk av något slag? Himla fin iallafall!

Emelie Andersson

Åh så fin! :)

Sv: tack så mycket! :)
Vad ska du hitta på idag?

VERONICA - fashion blog

Skönt att du mår bättre tjejen, riktigt skönt! :) Och mmmm med tårta, gud så gott! :) Ha en underbar start på dagen, och en grym onsdag! Kram!

Angelica

Underbart att du är på bättringsvägen!

Ronja

Söt tårta! Fin blogg :)

Madeliene

- fin tårta! :)

Bexollila

Är just DU kanske sugen på en ny header? Jag tävlar just nu ut en personlig header och reglerna är enkla! ---> http://www.nattstad.se/bexollila/vinn-en-header-15919549

Förlåt om du inte gillar denna kommentar & hoppas du får en fortsatt fin dag, kram!

Christina

Gott med tårta, men jag klarar inte att se vad det är :/


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: